Barbackarock

Jösses vad det var längesen jag uppdaterade här, men det är faktiskt som så att jag har gått och skaffat mig ett liv. ;) Nu har jag dock tid över och tänker uppdatera det alla senaste!

I torsdags spelade jag och mitt band Glidslem i Kristianstad på något som det kallar "Barbackarock", ett gäng rockband på deras kulturhus, som heter just Barbacka. Det gick bra, vi alla var nöjda med spelningen. Men det märktes lite på oss att det ändå var ett tag sen vi repade... såklart var det ju bara vi i bandet som märkte det.

Har inte så jättemånga bilder från kvällen, men det finns tre videoklipp som kan vara lite roliga att titta på. :)

Borgarslakt (Inte hela låten tyvärr)


Raggarbrud


Carola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0