Allmänt en måndag

Så, hur går det nu med min viktnedgång? ÅT PIPSVÄNGEN! Men det kommer, jag lovar! Innnan man drar till med drastiska åtgärder måste man förbereda sig... Genom att tänka på salen sisådär hundra gånger, innan man ens får för sig att verkligen ta tag i saken. Det är då ni tänker "hon är säkert fisk..."

Jobbet på buttericks går kanon, jag kan inget annat än att vara glad. Jag går dit och strålar som en sol och går hem likadan. Visst är det så det ska vara? Ofta är kunderna glada och trevliga (har inte träffat på någon otrevlig eller jobbig än, men mina arbetskamrater har berättat...) och arbetskamraterna likaså. På onsdag blir det extra roligt, för då kommer den stora Halloweenleveransen. Spännande!!

Kommentarer
Postat av: Lilly

Vad roligt att läsa att det går såhär bra för dig nu. :D

2009-09-09 @ 21:53:12
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0