Vintermys Deluxe

Igår fyndade jag ett par nya morgontofflor. Leopardmönstrade som dessutom är rosa. Kan det bli bättre? Lägg märke till mina lila pyamasbyxor också. En stickad god tröja till och en kopp te, sen mår jag som en kung. Eller som en drottning? Whatever, jag älskar mina nya tofflor. <3



Idag "julpyntade" jag lite på jobb. Pysslade ihop en gran med min kollega som ska spruta snöflingor och grejer, så det blev en del skruvande också. OCH pyntande. Julgranskulor och en ljusslinga. Oooh, vad jag ska köpa pynt sen när lönen kommer! Har någon form av pysselabsintens känns det som. Roligt och mysigt! Det är ju för tusan första advent nästa helg! :O

Nu ska jag söka inspiration till pysslandet. :) Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0