The sims 2 eller The sims 3?

Som den sims-nörd jag är, sitter jag i djupa funderingar just nu. Vad är mest värt? Jag har inte spelat the sims 3, så jag har ingen aning om hur det är. Vet du? Vilket är roligast av tvåan och trean? Det som jag funderar över är om jag ska ta och köpa the sims 3, eller köpa resten av tilläggspelen till the sims 2. Det sistnämnda lockar mest, för dom spelen är billigare nu. Eller? Det kanske är mer värt att köpa det senaste? Ge mig gärna förslag.


Såhär ser "jag" ut i sims. Drömma kan man ju...

Kommentarer
Postat av: Anonym

2

2009-11-10 @ 20:12:38
Postat av: Lilly

Känner igen det där med att drömma hur man vill se ut. ><

2009-11-10 @ 21:41:17
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0