Skogsmullar och julförberedelser

Hela helgen har jag spenderat med min pojkvän... och därför har jag blivit skitkass på att blogga. Folk undrar till och med varför jag inte är inne på msn längre. Alltså hallå, är det något fel med att skaffa sig ett liv? Jag jobbar, repar, ritar, träffar vänner eller är med min pojkvän. Då har man inte tid med varken msn, blogg eller facebook... ;)

Men i alla fall, i fredags efter jobb åkte jag hem till S. Det blev först lite svamp-plockning (trattkantareller för den som undrar) och senare på kvällen blev det fest. Söndagen blev en bakis- och mysdag. Igår fyndade och S tio filmer för 400 kr. Så nu har vi att göra i några veckor framåt. ;)

Imorgon är det jobb och på torsdag är det LÖN! Sen blir det lite julshoppande, det vill säga pynt och material till julklappar... För att sen pynta på riktigt till helgen, eftersom det är första advent då. Jösses, vad tiden går fort... :O



Btw, det är höstdagsjämning idag... Om jag har tolkat almenackan rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0