Det är en konst att arbeta

Jag har hela tiden sagt och tänkt göra en ny hemsida för mina skapelser. Men varför det? Varför göra det så svårt, när hälften av det tråkiga arbetet redan finns serverat på internet? Jag snackar givetvis om bloggar! Min plan nu är att starta ännu en blogg... och snart får väl folk spel på mig och undrar, VARFÖR? Ja, helt enkelt av samma anledning som när jag gjorde min andra. Perfektionist som jag är, så måste jag sortera, rensa och hålla ordning. (Dock inte i mitt eget hem...) Så kort och gott; jag ska hålla ordning bland mina målningar, teckningar och nonses-skrivande. Den här bloggen som jag skriver i nu, är min så kallade "nonens-blogg," i den här skriver jag mest skit i, som folk tydligen tycker är intressant. ;) Nåja, och sen blir det lite om mitt band också i den här bloggen. Men för att återgå till den tredje bloggen... Där ska jag samla mina målningar. För idag hann verkligheten ikapp mig, och jag kände att det är dags att ta tag i saker och ting... Speciellt det där med vad jag verkligen VILL göra. Att måla. Att rita. För jag och min chef pratade lite om hur jag ska jobba efter nyår... Vilket förmodligen ungefär det dubbla som jag har nu. Och då har jag faktiskt råd med en liten lägenhet. YÄY! Men ett "problem" kvarstår, ska jag göra en helt ny adress till den nya bloggen, eller göra en ny blogg i den här bloggen? (Låter kanske rörigt, men man kan göra så) Tankarna ligger just nu på en helt ny adress, eftersom folk inte riktigt kan stava till adressen som jag har till den här bloggen... Hehe. Vi får se hur jag gör. ;)



Jag hade ingen passande bild till ämnet, så det fick bli en gammal bild på mig, från den tiden jag var blond. Vill ni veta en sak? Jag saknar det nästan. Dock kan jag inte tänka mig att vara helblond...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0