wooonsdag

Usch, idag har jag sovit alldeles för länge. Men det är väl så det blir när det mesta inte riktigt är som man skulle vilja ha det... Det som stör mig mest just nu är att jag inte har något jobb. Jag skulle verkligen vilja tjäna mina egna pengar och slippa leva som en parasit på mina föräldrar. Så med andra ord, när ska jag få ett eget liv?

Idag ska jag träffa Angelica, det ska bli kul. Jag behöver verkligen göra något! Och sen blir det väl till att köpa lite nya fräscha grejer till mig själv för mina sista pengar... Hårsprayen är i pincip slut och jag bara MÅSTE ha hårspray! Ett nytt nagellack skulle inte heller vara fel... Och strumpbyxor! Nu ska jag ta och köpa dom där som är spetsmönstrade! Hur heta som helst.

Leggings från Lindex. :)
Det är ju inte dom här jag har spanat in från början, men jag hittade inget annat liknande.

Hm, jag skulle ju behöva en massa, massa nya kläder också. Men det har jag inte råd med. Jag får väl se vad jag kan hitta i tygväg här hemma och sy lite istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0