usch

Jag har sovit grym dåligt inatt. Och in på småtimmarna vaknade jag varje timme. Och nu sitter jag här... svintrött men får inte gå och lägga mig igen. För att jag ska till arbetsförmedlingen och återigen bli förnedrad (den enda känsla man får när man är där tycker jag) och kanske gå gråtandes därifrån. Kanske inte riktigt, men jag tror att det inte är långt ifrån. Eller så slutar det med att jag ställer mig och skriker på dom att de är några feta översittare och maktmissbrukare... Nej, jag håller mig nog i skinnet. Eller? Vilken metod är bäst? Sist jag pratade i telefon med dom så var jag nära på att börja skrika på dem, haha. Vi får väl se hur det går... Jag ser verkligen fram emot det... eller inte. *Hata*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0