sommartankar

Nog för att jag tycker att sommaren kan vara riktigt jobbig ibland, med alla äckliga insekter och stekande värme, så finns det faktiskt de stunder som jag bara älskar. Varma sommarkvällar är bland det mysigaste som finns. Det som jag också gärna gör, är att gå på stranden och plocka snäckor och höra hur havsvågorna rör sig. Jag försöker alltid se så långt bort det bara går, över havet mot horisonten...

Jag längtar faktiskt litegrann. Men jag behöver fan träna bort svullofettet som sitter runt magen först, hah! En ny bikini försöker jag hitta dessutom... tycker att det har börjat dyka upp lite mer vettiga bikinis numera. Sånna där som ger stöd och sitter bra, som inte bara är tyglappar med snören... det går att ha om man har små bröst, men det har då inte jag. Går väl om man har lite större också såklart, men jag är inte bekväm i det. Usch!

Håll tummarna för mig på tisdag förresten. ;)

Kommentarer
Postat av: Lilly

Hade också egentligen behövt en ny bikni men jag orkar inte leta.

2009-05-11 @ 20:13:04
URL: http://ledisco.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0