Sommar?

Härmed säger jag att det är officiellt sommar. Så fort jag har fått mina pengar på kontot drar jag till stan, jag är så förbannat trött på min käre mor, hennes djur och hennes dåliga planeringar, som alltid JAG får lida av. Även om hon är bäst i världen behöver jag faktiskt ta en paus. Jag behöver få andrum, jag behöver få leva och framför allt behöver jag få lite egen yta att leva på. Vart jag ska bo? Ja, min underbara mormor har lånat ut son lägenhet till mig, eftersom hon själv bor i sin sommarstuga om somrarna.

Jag vill vara nära stan, nära mina vänner och nära till allt. Stadslivet är som bäst på sommaren. Nog för att det är mysigt på landet också, men jag känner ingen här och jag behöver mer fart och fläkt än vad det finns här.



Två år gammal bild. :D

Kommentarer
Postat av: Lilly

Oh,vad härligt det låter.^^

2009-05-27 @ 19:06:28
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0