på gång...

Nu har äntligen min mor och hennes sambo börjat kolla efter en ny dator. Att det ska ta så lång tid? Mitt tjat har väl lönat sig... Och nu hoppas jag på att den andra datorn vi har är värd att laga. För då får jag en egen dator... Och det skulle jag verkligen behöva. De snackade först något om en minidator till mig, men alltså... Hur funkar det när jag har hemsidor att göra? Inte för att vara bortskämd på något sätt, men det skulle nog inte bli bra trot jag... Och det är just det jag måste ha, en dator där jag kan göra mina hemsidor, redigera mina bilder i och spela The Sims. Och ja, en massa mer. Heh.
I alla fall, nu har jag gett mig fan på att satsa på mitt yrke som illustratör. Jag vill komma ur arbetsförmedlingens grepp så fort som möjligt. Jag orkar seriöst inte med dessa nedvärderande "människor" som konspirerar mot oss vanliga jordbor. Nej, det måste få ett slut och en ny början, en mycket bättre början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0