nytt nytt nytt

Äntligen har vi fått hem en ny dator. Känns underbart. Inget laggande, inget cp:ande och inget segande. Det kommer säkert, har bara hunnit installera hälften av mina grejer... Ska så småningom lägga in dreamweaver så jag kan göra om min hemsida (igen), sen blir det till att hitta photoshopskivan och installera det också... Mucho spännande!

Idag har det inte blivit någon "dagens bild," jag har varit för upptagen med Canal + kanalerna (vi har dom gratis i någon månad eller nåt sånt... sån frivisning) och lära känna den nya datorn, haha.

Imorgon ska jag ringa min framtid och fråga om jag har någon chans att flytta hemifrån så småningom, HAH! ;D Tänkte ta mig i kragen och sätta mig ner och sy också... för någon jävla gång. Har en hel hög med tyger och dessutom en massa kläder som behövs lagas/sys om. Jag har sååå mycket att göra!

Ny dator, nya kläder och förhoppningsvis en ny vardagssyssla... inte dåligt det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0