märkliga drömmar

Inatt har jag drömt riktigt mycket och konstigt. Allt var så rörigt så jag vet inte vart jag ska börja. Det jag minns av drömmen var att jag körde runder i Klippan (vad i helvete gör man där?) sen parkerade jag bilen och träffade på en gammal lärare till mig (en av de få lärare som jag inte gillar) han hade helt plötsligt blivit parkeringvakt och gav mig böter för att jag hade fel körkort (?) jag blev irriterad och bad honom att ge mig en förklaring, men han ville inte berätta. Jag skulle tydligen ha ett K-körkort... Vad det nu är. Efter ett tags tjaffsande slet jag böterna itu mitt framför näsan på honom och sa "du ska fan inte ge mig böter om jag inte får reda på varför" han vågade inte säga emot och jag gick därifrån. Hahaha!

Sen satte jag mig i bilen och körde vidare. Då hade det blivit natt och det irrade runt yra hundar överallt. Och helt plötsligt var jag med i någon jakt på att hitta min egna hund. Shaggy heter han och är en brun doberman... Jag hade någon med i bilen men jag minns inte riktigt vem. I alla fall, vi körde runt i Klippan på jakt efter min stackars hund och efter ett tag fann vi någon som var ute och gick med tre stora hundar i den mörka natten. Jag parkerade bilen snabbt och klev argt ut ur bilen och gick fram till människan med bestämda steg. "Ge tillbaka min hund!" sa jag. Personen bara tittade på mig och två stpra hundar gick fram mot mog och morrade, bakom dom stod min egna hund, Shaggy. Jag visade mig inte rädd och sa en gång till "ge tillbaka min hund" jag blev mer och mer arg och personen verkade bli rädd. Då räckte hon fram kopplet med Shaggy och hennes egna hundar lugnade ner sig. Jag tog min kära hund och lät honom vara i baksätet. Sen körde jag iväg. Underligt nog tog det hela natten att komma hem.

Väl hemma i staden hade jag parkerat i centrum någonstans och pratade med en kompis om hela händelsen. Vet inte vem jag pratade med, men så såg jag mig själv i en reflektion i ett fönster. Då kom jag på det: jag drömmer. I drömmen satt jag och sa "Jag vet att jag drömmer, det här skulle aldrig hända i verkligheten. Fan vad skönt."

Sen tog det slut där. Haha. Märklig dröm... Men jag har varit med om märkligare, bästa är nog knarkardrömmarna om enhörningar och grejer.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Haha dina drömmar är så coola. xD

2009-05-17 @ 15:15:41
URL: http://ledisco.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0