Lördag

Kom på att jag glömde totalt bort dagens bild igår. Jag hade fullt upp med att vara irriterad på försäkringskassan och arbetsförmedlingen hela dan.

Men i alla fall, vår kära sångerska i bandet har kommit hem för helgen och det var ju tänkt att vi skulle repa idag, men våra planer krockar med tiden så det blir antagligen ingenting... tråkigt nog. Imorgon hoppas jag på att vi kan repa, för vi har inte samlats i replokalen på en månad...

Idag hade jag tänkt festa till det lite, får se om jag hittar någon som är lika pepp som jag. Typ som TESS! Hon vill alltid göra saker. Det blir nog bra, kvällen räddad.

Sen har min mamma städat fram symaskinen och nu är det fritt fram att sy kläder. Woho! Nu ska det sys kjolar, byxor och en klänning... Har planer på en och annan väst också, köpte riktigt grymma tyger för ett tag sen (länge sen). Skinimitation, mörkgrått jeanstyg och en massa rutiga tyger.

 

Västen blir såfall i stil med Brodys och Kats hade jag tänkt... Får väl se vad jag lyckas göra med tyget. Det verkar vara lite bökigt det där låtsas skintyget, så västen blir kanske av jeans istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0