En lugn lördag

Ojdå, jag bloggade inte på hela dan igår? Så går det när man har fullt upp... Eller inte. Haha, men i alla fall, förhoppningsvis får jag min lilla moped såld på måndag, vilket skulle vara ypperligt eftersom jag är i stort behov av pengar. Då skulle jag klara mig fint den tiden jag inte får pengar från försäkringskassan. Sen nu har jag börjat fundera allvarligt på om jag ska försöka hitta något att plugga så jag slipper arbetsförmedlingen. Alltid en idé, eller hur? Jag får se vad jag hittar i kursväg...

Det är lördag och jag är nykter! Helt fantastiskt. Var även nykter igår. Tänkte att det är dags att lugna sig lite, eftersom både pengarna och min hy i ansiktet har gått åt helvete. Främst hyn i ansiktet, det är ju inte riktigt klokt vad alkohol gör med ens kropp egentligen. :S Nåja...

Jag ska sluta skriva en massa skit och försöka hitta en vettig "dagens bild" istället.

Sen måste jag säga det, att jag kände mig helt lugn och stabil igår. Inte en aning om varför det var så, annars bytar jag humör säkert 20 gånger på en dag. Det var väldigt skönt att ha ett stabilt humör kan jag säga. Det har varit ganska lugnt idag också, men hade en och annan irritation, haha.

Nu ska jag spela The Sims, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0