en kreativ söndag

I eftermiddags satte jag mig ner för att rita. Tänkte att det var längesen jag åstakom något ordentligt, så jag valde att rita av en bild. Jag hittade en som såg perfekt ut och började rita. Ett par timmar senare blev det ett resultat som jag är rät så nöjd med. (En och annan liten smådetalj som jag kan störa mig på, men skit i det, det är bagateller) Och som jag har skrivit ett par gånger innan, så fungerar inte vår dator och den jag sitter vid nu har jag bara lånat. Den är seg och trög och åt helvete egentligen. Men den duger... Jag har då alltså inte skannat in bilden, utan det fick bli en taskig digitalkamerabild. Jag kan inte heller redigera den på något sätt, för jag har inte photoshop för tillfället.



Ser ni vem det är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0