en jävla skillnad?

Oj. Herregud. Jag har knappt några ord, men nog fan är jag så mycket vackrare i brunt hår. Eller? Rent estetiskt, går det bruna bättre ihop med min hudton. Det blonda är också fint, men det skär sig på något sätt med "mina" färger. (jag syftar då på hudton, för den som inte förstod det) och det är ju lättare att ändra hårfärg än hudton... Eller hur? Och då behöver vi ju inte fråga Michael Jackson...



Nu har jag redigerat det lite dåligt, men skit i det. Vad tycker ni? Egentligen bryr jag mig inte om vad ni tycker, jag försöker mest förbereda mig mentalt för att byta hårfärg (säger jag som har haft alla jävla färger man kan tänka sig.) Eftersom brunt enligt mig var tråkigt och fult för ett par år sen (när jag var tonåring, galen och allmänt dum) så känns det lite svårt. Jag fullständigt vägrar att färga det svart och vill inte ha någon skrikig idiotfärg (rosa, blå, whatever) så vad finns det kvar? Brunt. Vanlig brun jävla färg, som är min normala hårfärg egentligen. Ungefär som på bilden här ovan... Men dock tänker jag spexa till det lite, funderar på lite blonda och orangea partier. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0