sommarkropp?

Nu sitter jag här och spånar efter en ny bikini... Mina gamla är jag inte nöjd med, för dom sitter bara halvbra. Jag menar, någon form av trekantsbikini som sitter i snören kan jag inte ha, min BYST är för fyllig för det. Varför finns det bara sånna där slappa bikinis? Jag vill ha något med mer stöd men fortfarande ser snygg ut. Det finns ont om sådana tycker jag, antingen är det skitsnygga tyglappar som inte håller måttet, eller bikinis som har stöd men är tråkigt enfärgade eller annat som får en att känna: VARFÖR har jag bröst... Dessa "tyglpassbikinis" kan man ju ha om man kanske har AA kupa... Evenutellt A-kupa... Det vill säga inga bröst alls... Så sur jag blir. Jag får väl gå runt med en FUL bikini i sommar då! Inte för att det är säsong än, men det är ju aldrig fel att titta runder och känna ett hopp om som och värme.

Sen tänkte jag också ta mig i kragen och börja träna... Jag har blivit så förslappad och har gått upp i vikt sen i somras. Jag gillar det INTE och nu ska jag fanimej göra drastiska åtgärder... Motivationen är på väg uppåt och jag ska försöka peppa mig själv till att få en snygg(are) kropp till sommaren.



Jag hittade ingen vettig bild som passade med mitt inlägg, så därför tog jag en gammal bild från Maj förra året. Ett litet gäng kattungar, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0