Senaste egonytt!

Jag brukar vara bra på att alltid tänka "vad händer sen?" Jag lever inte riktigt i nuet, utan försöker hela tiden se vad som ska hända i framtiden. Men för tusan gubbar, hon jag pratade med på arbetsförmedlingen sa att jag har hela livet framför mig och det som jag vill göra JUST NU är det som räknas. Jag har bestämt mig! Återstår ju att se vem som vill veta av mig, annars blir det lärlingstid hos någon tatuerare. ;) Man får ju utnyttja sina kontakter, eller hur det nu var! Pappa känner en massa coolt folk så det är bara till att köra hårt! Dessutom tänkte jag gå en kurs och lära mig programmet illustrator (bildbehandlingsprogram typ) så jag kan fullborda mitt yrke som illustratör (för er som inte vet vad det är, så är det en person som ritar bilder, serier och sånt där). Se upp världen, för här kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Lilly

Heja Ronja! :D

2009-03-09 @ 21:19:04
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0