Ronja has spoken...

Haha, jag kom på en jävligt rolig grej nu när jag satt och funderade över vad som har hänt under dagen. Folk ser mig som pålitlig och ja det är jag, det är ju inget speciellt med det egentligen men det där med att vara fruktansvärt ärlig kan kanske få andra att tänka om... På arbetsförmedlingen idag gjorde vi en liten "övning" eller vad jag ska kalla den. Vi skulle skriva ner på en lapp om en dold egenskap man har, som man inte tror att andra vet om. Inte trodde jag att man skulle läsa upp det sen... Hos de flesta andra sa de kanske "jag är en bra lyssnare" eller något i stil med "jag är bra på att laga mat, men gör det inte så ofta." Och Ronja som inte vill vara sämre än någon annan kläcker ur sig "Jag är bra på att ljuga."

Sen om det var korkat sagt eller om det bara visar att jag är Satans verk, vet jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0