ofrivillig känsla?

Just nu sitter jag här helt själv en fredagskväll, totalt nykter. Jag är i djupa funderingar efter dagens berg- och dalbanor av känslor. Jag vet med mig själv att man måste riskera något för att kunna vinna... Men hur mycket ska man riskera? Idag lyckades jag i alla fall med att riskera lite, jag har visat vad jag vill vart vägen ska leda, sen återstår det ju att se om jag får sällskap längs vägen eller om jag återigen ska behöva vandra vidare ensam...

Det var hur längesen som helst som jag kände såhär och det har nog satt sina spår... Kanske... Jag vet inte hur man gör. Vad ska jag ta mig till? Jag fullkomligt HATAR känslorna som bråkar i min kropp och vänder ut- och in på min hjärna. Det var inte såhär jag hade tänkt från början.. Och nu har det bara flippat ur totalt och det känns som jag kommer att tappa allt. Men man vet ju aldrig, jag har inte fått något konkret svar så därför ska jag inte säga att det har gått åt helvete... än.

Ack och ve, jag hoppas för allt här i världen att Turen nu ska stå på min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0