Happy happy ^_____^

Idag fick jag ett samtal från arbetsförmedlingen. Dom har gett ut mitt nummer till chefen på Kappahl på Familia i Hyllinge, så vi får se vad som händer nu. Det som ska hända nu är såfall att jag får en praktikplats där, så jag kan samla på mig lite erfarenhet. Har aldrig haft ett jobb så jag ser verkligen fram emot det. Det är jag och en annan tjej som "slåss" om platsen så håll tummarna för mig! Jag har hela tiden tänkt att klädesbutik skulle vara kul och nu har jag eventuellt en chans. Jag har hela tiden fasat för att bli satt på något ställe som personlig assistens, eller andra jobb där man ska kunna ta hand om andra människor, USCH! Jag känner mig SÅ glad, detta samtal har gjort min dag och imorgon ska jag till Malmö med Ida och Tess, och se Crucified Barbara. Livet rockar!
 


Även synen på dom här söta blommorna (Är det dom här som är krokusar? Jag kan ingenting om växter) på gräsmattan här hemma gjorde mig också lite glad. Våren är på väg och solen skiner. Solstrålarna värmer och insekterna börjar krypa fram. Våren är underbar men jag hade gärnat skippat krypen, jag slog ihjäl en getingdrottning häromdan, usch! Men men, jag är glad ändå. :D

Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Oh, håller tummarna för dig! :)

Och du har helt rätt, det är krokusar!

2009-03-18 @ 22:53:57
Postat av: RonJa

Tack :D

Haha, yäy ^^

2009-03-19 @ 13:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0