En vanlig torsdag

Så, vad händer? Ja, jag kom inte fram till så mycket om det där med magi, mitt filosoferande dog ut litegrann... Men jag kom i alla fall till att magi nog är något mer psykiskt och handlar kanske om energier. Jaja, något djupare tänker jag inte gå in på nu, det får bli en annan gång.

Igår ringde arbetsförmedlingen till mig, jag har fått jobb! Eller ja, en dags jobb... Något inventeringsjobb på Maxi. Nåja, det är ju jobb det med! Så varför inte? Undra vad jag får betalt? En hjälp på traven och ett steg närmare Hultsfredbiljetten! Och dom har fortfarande inte ringt från Kappahl än. Jag väntar med spänning... Sen ska jag väl ta och göra mina teckningar och bege mig av till en av tatuerarna som min kära far känner. Åh, apropå det, jag drömde inatt att jag tatuerade! Har aldrig drömt det innan och känslan i drömmen var fantastisk. Jag tatuerade mig själv och upptäckte att det inte gjorde sådär ont som jag minns det... då när jag var 15 år och tatuerade mig. Hah. Vi får väl se vad som händer härnäst, känner mig rätt taggad på det där med att tatuera... men vet egentligen inte än vad det innebär, jag får väl se vad tatueraren säger, eller tatuererskan kanske jag ska säga, det är en hon. :)

Annars? Ja, jag och tjejerna i mitt band Glidslem har två spelningar framför oss nu, först på UKM (Ung Kultur Möts) den 5:e april och sen en spelning på Jutan den 9:e april. Tider och sånt har vi inte fått reda på en, men det kommer, det kommer! Det ska bli riktigt jävla kul! Och så funderar jag på att designa om min blogg, återigen. Vi får väl se vad som händer härnäst på alla fronter... ;)

Och förresten, snart blir det nog riktiga inspelningar i en riktig studio med den nya trummisen i bandet, håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0