skoyra

Roligt ord det blev, men jag menar "sko-yra."
Jag har länge tänkt på att köpa ett par skor från nelly.com och häromdan när jag köpte en tidning fick jag med ett presentkort på 100 kr att handla för på själva nelly.com. Den varar bara en månad, så visst ska jag ta tillfället i akt? Det är inte precis så att kläderna lockar mig, men skorna gör! Jag är lite orolig för att dom ska vara för höga... Klackarna ligger runt 10 cm och mina högsta är ca 7½ cm... (Bortsett från mina skor med extremklackar...) Kommer dom där centimetrerna göra någon skillnad eller kommer jag även kunna dansa fram i dessa höga skor? Sen att jag blir närmare 190 lång bekymrar mig faktiskt inte, så tänk inte på det.

Här är några skor jag har spanat in... Dom två första är dom som jag funderar mest på, men är också aningen dyrare än vad dom andra skorna är. Vad tycker ni? Vilka är snyggast?

       

Sen fanns där ett par andra som jag har spanat in från början, men när jag läste om skorna stod där att dom var små i storlekarna och att man gärna skulle ta en storlek större så blev jag lite fundersam. Där är ju fler snygga skor så jag tar inte risken att beställa hem dem för att sen upptäcka att dom är för små.
Den sista skon tycker jag ser bäst ut, eftersom den verkar stadigast, ha ha. Vi får väl se vad det blir, tänkte rådfråga min kära mor först. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0