shoppingens resultat

Det blev varken bikini eller skor, istället blev det något som jag verkligen behöver; makeup remover, ansiktskräm, nya örhängen och dessutom tre par linnen, det hela gick på knapp 300 kr. Är man bäst på att fynda eller är man bäst? Jag är riktigt nöjd.

Sen när man ändå är i butiken passar jag på att prova någon slags topp... som jag vet redan från början inte kommer att passa mig och min kroppsform.

Chick eller?



Nej, jävligt TJOCK! Nu menar jag inte att jag är tjock, utan tänkte mest på den där reklamen som gick på tv innan, om tidningen "Chick" som jag skrattade...
Jag köpte alltså inte det här linnet, som ni KANSKE har listat ut. Det blev två svarta linnen och ett lila. Alla i halterneck form och så sitter dom tight. ;)

Nu ska jag sätta fart och sy klart kjolen till Tess, sen så bosätter jag mig i stan över sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0