Helgen och lite sånt

Nu under helgen som har varit, har jag bott i stan. För tillfället är jag hemma på landet för att hämta mer kläder, laga min gitarr litegrann och för att hämta en av datorerna vi har. Mormors dator är mer än värdelös och den har nog havererat på riktigt nu... Tråkigt nog. Eller vad säger jag! Roligt nog, då MÅSTE hon köpa ny dator. :D

Studenten var i fredags, jag tyckte det gick relativt lugnt till i jämförelse med förra året då jag tog studenten, det var strålande sol och fullpackad med folk vid kärnan. I år var det betydligt mindre och gjorde inte mig något. Angelica tog studenten, grattis till henne (och till alla andra med givetvis) och hon har turen på sin sida, har fixar sommarjobb och även jobb till hösten om det skulle behövas. Det är ju kanon!

Det blev utgång i lördags, då Tess fyllde år igår. (Kanske inte så kul att gå ut en söndag, haha, systemet har ju inte öppet heller) Hon blev hela 20 år och kan nu minnas tillbaka till den tid då hon var tonåring...

Imorgon blir det till att åka till stan igen, woho!

Och ja just det, jag fyndade en tröja på tradera med Jackasstryck. Inte dåligt det inte!
Och det firar jag med att slänga upp en bild på Steve-o's stenhårda rumpa och rygg. :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0