Drömmar

Inatt har jag drömt en himla massa. En massa sånt där som jag ofta går och tänker på som handlar om mig själv och min framtid. Vad vill jag jobba med? Vad ska jag bli? Jag har spånat länge och undrat, men egentligen har jag redan mina yrken som illustratör och konstnär. Eller ja, det ligger väl på "hobbynivå" så som det ser ut nu... Eller? Jag har ju trots allt redan sålt några loggor och några tavlor, så någon jävla hobbynivå är det väl inte längre?

Men för att återgå till det jag drömde inatt... Ja, jag drömde bland annat att jag visade upp mina teckningar för några kändisar (märkligt nog var det snubbarna från Jackass, men ändå...) och s¨drömde jag att arbetsförmedlingen ringde och frågade om jag var intresserad av att vara statist i en ny Wallanderfilm. HAHA! Riktigt grymt.

Vad kan då allt detta betyda? Kanske att jag helt enkelt bara ska tuta och köra, satsa på det som jag brinner för - att rita och måla. Vad skulle jag annars göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0