Att vara kreativ

Sen en tid tillbaka har jag fått total dille på att ha snygga naglar. Jag målar, filar, putsar, målar lite till och har mig. Jag tycker det är kul, måla är liksom min grej vad det än handlar om (dock inte måla några tråkiga brädor... det där är inte konst, det är byggarbete)

Så idag fick jag ryck och ville göra något nytt med mina naglar. Eftersom jag blev för snål för att köpa nytt nagellack idag, rotade jag genom mina gömmor för att se vad jag hade. Jag anade lite att dom skulle vara halvt ihjältorkade, men jag sket blanka fan i det. Jag hittade: ett mörklila, rött, silverglittrigt, ljusrosa och vanligt "basic" (genomskinligt alltså) + nageldekorationer (klistermärken)
Jag valde ut det lila, det ljusrosa samt nageldekorationerna. Jag funderar även på det glittriga, bara för att vara riktigt hysterisk. Men vi får se vad det blir. Det här mina vänner, är att vara kreativ, att skapa något av det där gamla man har!

Kommentarer
Postat av: Lilly

Hej!

Jag följer dig med bloglovin och skulle därför bli väldigt glad ifall du ville följa min också så att jag kan få lite fler följare. :)

Tack på förhand!

2009-06-28 @ 18:55:08
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0