skor skor skor

Smart eller dumt, det kan man ju spekulera i, men jag har i alla fall nyss skrivit ett litet halvlångt mail till DinSkos huvudkontor. Eller ja, kundtjänst... Whatever. Jag undrade lite om varför det inte finns större storlekar till oss tjejer som har större fötter. När man väl hittar ett par som är i ens storlek, så är det oftast "bekvämlighetskor" och tro mig, sånna där har jag fått nog av. Min skohylla består av; converse, tygskor, ännu ett par tygskor, känger, flipflops (allt köpt på herravdelningar...). Jag menar, det är ju för fan en MANS skohylla! Fast ja okej, nu när Deischmans kom till Hyllinge har hyllan blivit uppdaterad och det är jag så himla glad för. För nu har jag även ett par ballerinaskor, några andra skor med klack (vet inte hur jag ska beskriva dem), ett par klackaskor som är grymt obekväma, ett par asfula stövlar (jag skulle tvunget ha stövlar och det fanns inte några fräckare i 42) samt ett par andra klackaskor som faktiskt är 41:or (som är från skopunkten). Så ja, skohyllan har växt, men jag är fortfarande inte nöjd. Jag VILL kunna ha mer valmöjligheter när det gäller skor. Vi får väl se vad jag får för svar på mitt mail, om jag får något svar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0