Random nätidioter

Men gud, vad är det med människor egentligen?
Överallt på nätet kryllar det av desperata, överkåta, jobbiga, efterblivna idioter som tror att var community är en dejtingsida. DET ÄR DET INTE, eller har jag missat något? Visst, nätet är det mest ypperliga sättet att knyta nya kontakter, men jag stör mig så enormt på det här, jag kan verkligen inte med dom som vill träffas efter tre mejl. Eller när jag efter många om och men väl har gett ut min msn till något som jag TROR verkar vettig, så tar det knappt tre minuter innan de frågar om man ska träffas. VARFÖR?  Folk har blivit alltför hjärntvättade med dejtingsidor på nätet bara för var och varannan person säger "åh, vi träffades via nätet." och då tror folk automatiskt att hela lyckan finns på internet. Och det som verkligen kan göra mig arg, är när dom TJATAR om att träffas! Vad är det med folk!? Det är då jag får bekräftelse på att jag verkligen hatar folk. INNERLIGT.



Stoffe säger:

shoo

♥ RonJa säger:

Tja


Stoffe säger:

lääget?


♥ RonJa säger:

Bara fint

Själv då?


Stoffe säger:

joo gött ska du till kristianstad dagarna något?


♥ RonJa säger:

när är det?


Stoffe säger:

imorgon fredag lördag


♥ RonJa säger:

okej

nej jag har andra planer för helgen


Stoffe säger:

vafan


♥ RonJa säger:

Och vad hade det hjälpt dig om jag skulle dit?


Stoffe säger:

jadu kul att träffa folk;D


♥ RonJa säger:

Vem har sagt att jag vill träffa dig?


Stoffe säger:

meen jag är as ball


♥ RonJa säger:

skiter väl jag i. Jag är inte den som träffar random folk från nätet.


Stoffe säger:

näää men enå



Sättet personen skriver på tyder bara ännu mer på att det är en idiot. Han har frågat nu flera gånger efter träffar. Nu är det adjöss med den här personen, han verkar inte kunna föra en vanlig konversation om intressanta saker. Ytlighet, ytlighet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0