Nytänkande och nyskapande.

Jag kom på idén att försöka vara lite mer nytänkande i det jag gör. Att försöka göra mina målningar lite mer "moderna." På gott och ont... Men jag tänkte främst att blanda in andra material i tavlan. Det ger faktiskt en kul effekt, även om mina första "blandtavlor" blev katastrof, om man frågar mig. Den första ser ut att heta "godnatt" och skulle kunna passa på IKEAs barnavdelning. Den andra tavlan ser ut som någon misslyckat försök til en alla hjärtans dag-tavla och skulle kunna passa in på Gallerix. Är det bra eller dåligt? Avgör själva...





Man får ju följa trenden, att återanvända gamla saker, blanda nytt med gammalt, skapa intressanta kontraster, osv. :)

Kommentarer
Postat av: Lilly

Jag gillar det. :D

2009-08-01 @ 15:46:37
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0