Glidslem tar ännu ett steg framåt

Den 14:e är ett magiskt datum för oss i bandet. För då får vi nämligen veta när vi ska åka till studion och spela in. Ojoj, jag längtar verkligen! Det ska bli så himla kul att få låtarna inspelade på ett mer "ordentligt" sätt. (Sen hur ordentlig snubben är som spelar in vet jag inte, men det kan ju bara inte bli sämre än de inspelningarna som vi själva har spelat in i replokalen) Det bästa är också att det passar våran ekonomi. All ära ska gå till Linnea, för att det är hon som har fixat att vi kan spela in. Jag är så glad! Det ska bli så himla kul! Så nu ska jag sätta mig och försöka designa ett omslag till vår första demo. =)

Något datum för när demon släpps har vi inte, men det blir nog närmare till hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0