Dagens kreativa verk

Nu är det längesen jag la upp en bild här. Så bara för det blir det två bilder idag. :)


Den här kallar jag "candyworld"
Färgerna är jävligt trista, men jag har inga bildredigeringsprogram just nu så det får vänta. Har inga möjligheter att skanna in bilden heller, eftersom det ritblock jag har just nu är i A3 format och skannern där hemma tar bara A4.


Och den här... Ja... Här tänkte jag att jag skulle försöka lära mig rita en snyggare dödskalle. Den här gången studerade jag faktiskt andras bilder på dödskallar och utgick från dom. Och jag får ju säga det att jag är nöjd med resultatet. Vingarna blev också ganska bra, för även dom ritade jag av. Hade velat att mina färgpennor var lite starkare i färgerna, men men, man kan inte få allt verkar det som. Haha.

Det var allt för idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0