Äckelhet Deluxe

BARA för att jag inte har något vidare för mig, ska jag skriva om hur riktigt jäkla äcklig jag känner mig.

Ni har nog sett min bild med tånageln, den som var påväg av på något märkligt sätt? Den är av på riktigt nu. Tur är så gör det inte ont, men det är grymt fult, och det ser likadant ut nu på andra sidan av nageln. På det hela, efter min finfina solbränna, så fjällar jag fruktansvärt mycket. Och igår när jag bäddade rent i min säng, var jag "smart" nog att lägga dit ett svart lakan. Så ni kan tänka er hur det såg ut i sängen imorse...

Bara för att fortsätta, så är min töjning i örat inte den fräschaste alltid heller, upptäckte innan idag att den vätskade, och den vätskan stinker värre än fan.

Fy fasiken vad man kan känna sig äcklig ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0