TRÖTTA MIG!

Jag blir så trött. Pratade nyss med L, hon skickade ett mess om att hon och hennes polare hade blivit attackerade av ett gäng killar på Knutpunkten. Klockan är halv två på natten och såklart händer det alltid en massa skit, inget ovanligt, tyvärr. Men det som jag blir irriterad över är att de här killarna, som också ser lite "alternativa" ut som mina polare, hade mage att kalla dem för "emos" och försökte våldföra sig på dem. Den ena killen som var mest våldsam, har kort svart hår med längre lugg som ligger lite åt sidan, någon t-tröja, nitskärp, trasgia jeans och converse. Den stackars bruden som han hade försökt slå, har svart hår, trasiga jeans, nitskärp och converse. What's the point? Är det konstigt att man blir förbannad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0