Ny inspiration... Från en dröm?

Jag har funderat nu i flera dagar på att städa mitt rum. Det är väl egentligen ingenting man ska sitta och fundera över, men jag är sån, funderar lite, hur ska jag städa, var ska alla grejerna bli av och hur mycket damm det finns under sängen och soffan. Haha, jag tänker för mycket, efter ett tag blir det ingenting gjort. Sen har jag även funderat på att göra det lite mysigare där inne. Och inatt hade jag den ultimata drömmen. Jag drömde att jag var i ett japanskt hem. Det var ljusa blanka trägolv och något mörk brun/röd färg på väggarna. Detlajerna, prydnadsakerna och den övriga konsten som fanns där gick mycket i svart och rött. Jag minns att jag tänkte "Det här var fint. Detta ska jag komma ihåg, jag behöver ny inspiration."

Hm nå, är det ett tecken? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0