TACK SHOCK!

För ett tag sen var jag med i en tävling som Shock hade. Hittade den på deras hemsida. Man skulle svara på en fråga och så kunde man vinna Crucified Barbaras nya platta. Underbart, tänkte jag och tog chansen.

Idag fick jag hem en avi och jag störtade iväg för att hämta paketet. Jag visste direkt, jag hade vunnit plattan! Men paketet var konstigt stor för en liten skiva... aja tänkte jag, om jag har tur kanske jag får en tröja med... Vilket jag också fick! Samt klistermärken, en tändare (inte för att jag röker, men ändå), pins, sex action singeln, signerat foto och såklart den nya plattan som även den var signerad!

Tack! Helt lagom till min födelsedag med. (3 dagar kvar) :D



<3

Kommentarer
Postat av: Lilly

Oh vad kul! :D Grattis till vinsten.

2009-02-19 @ 09:02:40
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0