POPKORN 2010



Rubriken säger väl allt
, för att vi GLIDSLEM ska vara med i Popkorn 2010! Kom dit och stöd oss vetja! :D

Den 27:e januari intar vi scenen på The Tivoli i Helsingborg, så håll i hattarna och alla underkläder, för vi kommer att rocka skiten ur er och välta allt som har med scenen att göra! Det ska bli så jävla kul, jag skrek nästan när jag såg mailet om nyheterna, fy fan vad jag har längtat efter det här... Jag minns en gång när jag var på konsert där, och så tänkte jag; "Fy fasiken vad det skulle vara kul att få spela på DEN scenen, här på The Tivoli." Drömmen kommer snart att bli sann, både plats och tid är bokad, nu ska vi bara fullfölja den och framför allt; njuta av stunden.

Mer info kommer upp på Tivolis hemsida så småningom, klicka HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0