Glidslem tar ännu ett steg framåt

Nu börjar folk känna till oss, vad blir det sen? Punkstjärnor? Jag vet inte, men glad är jag, eftersom det börjar hända ännu mer saker nu! Linnea har varit flitig och ringt runder angående spelningen på fredag. HD, tidningen City, socialnämnden, hemlösas hus... Och säkert något till som jag inte minns. Idag var hon i alla fall med i HD, tyvärr står det lite fel i papperstidningen, spelningen är på fredag och INTE på lördag. Ni kan läsa intrevjun med henne HÄR!

Sen måste jag bara lägga ut den här kommentaren också... Den gjorde min dag! (kommentar till intrevjun med Linnea)

"Glidslem
Vilket namn! Hade jag haft ett band hade jag aldrig döpt det till Glidslem.Låter ju som att man har samlag. Men jaja man får döpa sitt band till vad man vill. Men jag hade inte döpt ett band till glidslem"

(Ett asgarv, en applåd och lite berömmelse till den som skrivit detta, som inte förstår sig på punk!)

Nu väntar vi på att ytterligare intervjuer ska dyka upp i tidningen City, kvällsposten och geeloo.se. Även en intrevju väntas med tidningen "schizo fanzine" ska göras.

Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

+skrattar högt+ Ni borde nog tänka om när det kommer till bandnamnet, vem vill ha ett namn som kan tolkas till SAMLAG, uuusch ;)

2009-12-15 @ 23:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0