Korkade blondinbellawannabes

Vad jag är trött på dessa Blondinbella-wannabes. Och allt vad det är. Meningslösa inlägg om vänninors skvaller och fikor (jag får det där ordet till fikusar konstigt nog), dagens outfi(ttor)t och diverse annan modeskit. Visst, lite mode och kläder är väl intressant men oftast är det inte intelligentare än så. Var är åsikterna? Var är tankarna? Eller jag borde kanske fråga; vart tog IQ:n vägen? För att inte tala om de förbaskade videobloggarna som är helt hjärndöda. De står o fnittar lite... pratar om vad dom ska göra under dagen... Seriöst, vem fan tittar på det? Dom hade ju kunnat göra något mer kreativt av det! Och då rekommenderar jag Windows Moviemaker, som faktiskt är ett gratisprogram som medföljer alla nya datorer. Eller vänta, nu vet jag varför dom inte använder det, dom är ju för korkade för att förstå programmet, om de ens fattar att programmet över huvudtageet finns på datorn.
Skulle föräldrarna hitta skiten, skulle de att skämmas ihjäl. Och jag lovar, föräldrarna skäms inte längre över sina punkarbarn med egna åsikter, nu skäms dom över sina korkade barn som inte alls har några åsikter. Suck.

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, för att folk ska fatta att jag är arbetslös :P Mitt liv består typ av grejerna på bilden :P jag, mangus, mamma, natasha, latte & arbetsförmedlingen haha!

2009-08-18 @ 17:49:52
URL: http://erikaroos.blogg.se/
Postat av: caroline

Gillar din blogg :D har du gjort designen själv?



Ha en bra dag!

2009-08-18 @ 18:07:43
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Lilly

Skitbra skrivet. :D Vem fan är intresserade av deras döda videosar ja?`Eh!

2009-08-18 @ 18:26:30
URL: http://boyssaygo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0