Konst från en digital penna

Här är resultatet efter 3½ timmes kluddande i photoshop. Det här är första gången jag ritar en hel bild med en ritplatta till datorn. Det är liksom en penna som man använder och ritar sen på en platta... och så använder man photoshop. Vet inte hur jag ska förklara det mer, men det är så man gör, ha ha.

Här är bilden i alla fall...


Jag böev ganska nöjd... Det är inte som att rita med en blyertspenna precis, men jag fick kläm på det till slut. Det nästan lite halvt 3D ut tycker jag... Eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Mia

Skuggorna blev fantastiskt bra. Bilden ser på något sätt levande ut, om du förstår vad jag menar.



Nu låter jag som en fjortis, haha, men jättesnygg bloggdesign du har. Speciellt headern. :)

2009-08-21 @ 11:08:10
URL: http://shazan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0