Glidslem LIVE

Igår var det spelning i Höganäs, grymt kul! Detta var vår tredje spelning och enligt mig tycker jag att det gick bättre än vad det har gjort på dom andra spelningarna... Jag tappade bara bort mig en gång den här gången. Haha! Min kära mamma var även där, hon filmade oss så nu finns vi på youtube. Ljud och bildkvalitén var inte den bästa, men alltid något! Sen direkt efter fick vi en ny spelning, vi ska vara förband till något amerikanskt punkband som ska spela i Höganäs i September... Jag vet inte vilket band det är ännu, men det känns nästan lite stort. Mer info om det kommer. ;)

Här är videorna som min mamma filmade igår från igår

Carola


Skitjobb





Jag hittade ytterligare två videor... Jag vet inte vem som har filmat men jag lånar dem lite ;) Den första är Carola ännu en gång men med bättre ljud och bildkvalité. Den andra låten är Blått och rött.

Carola med bättre kvalité


Blått och Rött

Kommentarer
Postat av: Johann

Du har lagt in samma film två gånger tror jag

2009-08-23 @ 14:35:48
URL: http://Www.whysmelleggs.se
Postat av: Ron'Ja

oooj! Ska genast åtgärdas :S

2009-08-23 @ 16:54:48
Postat av: Isa Decadent

Oh men fan det lät riktigt bra and you looked good doing it :)

2009-08-23 @ 21:44:31
Postat av: RonJa

TACK ISA! :D

2009-08-23 @ 22:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0