Mitt liv fortsätter

Idag var sista dagen på den där kursen, på arbetsförmedlingen. Känns både bra och dåligt faktiskt. Det dåliga är att nu har jag ingenting att gåtill längre och möter inte heller människor. Ska jag nu sitta här och bli folkskygg igen? Jag hoppas inte det, haha. Det som också skulle kunna vara dåligt är om jag vänder på dygnet igen... Att jag börjar lägga mig sisådär tre eller fyra på natten... Men det tänker jag inte göra. Det är faktiskt rätt skönt att vakna på förmiddagen och inte på eftermiddagen. Det som är bra med att kursen är slut, är att jag slipper sitta där och bli visad hur man skriver ett CV för 348738742:e gången.

Nu då? Jo, jag ska ta tag i mitt illustratörsyrke och sätta fart. Rita så att pennorna glöder och lägga upp på hemsidan. Om jag får igång den andra datorn vill säga... Den fungerar fortfarande inte som den ska. Kan ju vara för att den har blivit tappad i golvet och att halva skärmen är liksom öppen? Suck... Sålänge jag bara kan sitta vid den här sega stenålders-laptopen lär aldrig min bloggdesign bli helt klar heller. TRÅÅÅKIGT! Nåja, jag kan inte göra så mycket... :(

Nästa steg här nu, blir till att slänga ut tavlor på tradera. Sen får vi se hur det går. :)

Kommentarer
Postat av: Lilly

Lycka till Ronja!

Suger verkligen att inte ha något att göra btw. -.-

2009-04-25 @ 00:29:54
URL: http://sob.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0