Glidslems första spelningar

Jag kom på att jag inte har gjort några blogginlägg om mitt bands spelningar. Eller jo, när vi spelade på UKM gjorde jag ett stort inlägg om, men några vidare bilder hade jag inte då. Här är lite fler bilder från UKM:
Foto: Ida Cederberg (Tack så mycket Ida! :))

     

Det här var de bilder som jag tycker ser ut att vara roligast att titta på, haha.



Glidslems andra spelning blev i Jutan i Helsingborg. Den 9:e april på själva skärtorsdagen intog vi scenen och stormade sönder stället. Här är lite kul bilder från den kvällen:

   (jag är snygg... men inte på den här bilden)
   <-- Den grymt vilda publiken...
  





Här är vi då efter spelningen! Grymt tuffa och kaxiga. Eller nåt... Malin drog precis efter spelningen eftersom hon var sjuk. Hon var grymt duktig som orkade trumma på trots förkylning och skit. Fast ja, en kvart är kanske inte sååå ansträngade?
Haha, nåja, grymt kul spelning, dock var ljudteknikern en stor idiot, hoppas han får ordentligt med stryk. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0