Dagens bortskämda ungdomsjävlar

Jag satt nyss och tittade på Äntligen Hemma, på tv4. Ett populärt inrednings/byggprogram som säkert inte en jävel har missat. Nåja, där satt jag och kände hur inspirationen växte sig större och min kreativitet började krypa fram. Jag kände mig glad och tillfreds... TILLS jag insåg vad det var jag egentligen satt och tittade på. En 14-årig tjej skulle få hela källarvåningen i hennes föräldras hus. Det blev ommålat och inredningen var hur fin som helst. Jag kände då hur en viss irritation växte inom mig. I den här källarvåningen hade hon spis och allt (eller ja, något badrum fick man inte se, men det hade hon säkert också den bortskämda ungfan) och där skulle hon bo. DÄR SKULLE HON BO. Vad fan! Här sitter jag och hatar världen för att JAG inte kan flytta hemifrån efter gymnasiet och hon har inte ens gått ut högstadiet. Vad är det för ett jävla skitsverige jag lever i? Jag satt och irriterade mig sönder och samman för den här flickan får eget innan jag får det. Jag är äldre än henne och behöver ett eget jävla hem mer än vad hon behöver på flera år! Här sitter jag ute på landet med kor, får, traktorer, diverse gödseldofter och bönder med alkoholproblem, och KAN INTE flytta hemifrån! Jag vantrivs så in i helvete så ni förstår säkert min avundsjuka över det här. Men ja, hon är väl glad, BARA FÖR ATT HON HAR SNOFFSIGA MODERATFÖRÄLDRAR! Hoppas ni dör.

Här kan ni se på skiten om ni vill det: Tryck här
Länken öppnas i ett nytt jävla skitfönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0