Ronja goes clown

Idag fick jag lite ansiktsfärger med mig hem. Min chef proppade på mig en massa saker och jag kunde inget annat än att bli glad. Jag gillar sånt här. Eller nej, jag ÄLSKAR sånt här! Jag hann knappt komma hem idag förräns jag började kladda med färgerna. Har inte gjort någon större målning (än) men det kommer. Jag funderar på att göra något redan ikväll, eftersom det är grymt lätt att tvätta bort.

Den 19:e september ska jag sitta precis utanför Buttericks och göra reklam för dem, jag ska vara ansiktsmålare. Så jag ska sitta där och försöka hantera barnen medans jag målar kukar i panna på dem... nej, vad säger jag? Blommor var det nog. ;) Det ska nog gå bra, till skillnad från förra gången då jag hade katastrofala saker att arbeta med. Nu har jag riktiga ansiktsfärger och ordentliga penslar (det vill säga mina egna) att arbeta med, så nu kommer var och varannan unge vara skitsnygga på stan!

Här är en liten bild på grejerna:



:D

Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Kommer jag förbi så ska jag fan ha en kuk i ansiktet ;) +skratta+

2009-09-10 @ 22:12:24
Postat av: RonJa

HAHAHA! Låter bra! ;D

2009-09-10 @ 23:01:14
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/
Postat av: Lilly

Jag satte bara i headern. Men hon ska fixa till den någon annan dag när hon orkar.

2009-09-10 @ 23:14:51
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0