Allmänt nonsens såhär en måndag...

Woaa, nu går det undan här! Jag jobbar, spelar med mitt band, ritar och festar. På fredag är det lön och gladare än mig kan ingen vara. Tror jag inte? Kanske om någon vann en miljon eller mer, på lotto nyss, men så långt behöver vi inte forska. Allt handlar inte bara om pengar och musiken just nu, det har även tillkommit ett plus i kanten... Som än sålänge är hemligt. ;)

På fredag får jag lön och det ska bli så jävla roligt! Och då fanimej ska jag vända upp och ner på hela min garderob, rensa ut det som är skit för att sen göra något som ALLA tjejer förmodligen, tycker är grymt kul - SHOPPA! Inte bara för sakens skull, utan för att jag faktiskt behöver det. Min enda par hela byxor har nu gått sönder... Så jag MÅSTE shoppa. Inget mig emot såklart. ;)

Helgen som var, har varit bra. Jag jobbade i lördags, vilket är ganska segt, men jag tröstar mig med ob-tillägget. Efter det åkte jag till ö-a och söp skallen i bitar. På söndagen blev det frukost två gånger med bullar, juice och trevligt sällskap. ;)

Jag hoppas på att nästa helg som kommer, blir lika lyckad. Woho! Mitt liv rockar och på torsdag är det spelning!

Kommentarer
Postat av: sarah

"ö-a".. är det då ÖdåkrA? ÖrkelljungA? ÖreskogA? haha. :D

2009-09-26 @ 00:05:06
URL: http://engelinah.blogg.se/
Postat av: Anonym

vf uppdaterar du ej vedervärdigt?????????

2009-09-26 @ 21:50:02
Postat av: RonJa

Sarah: ö-a: Örkeljunga! :P



Anonym: Ja, jag har bara inte fått klart en ny seriestripp helt enkelt. Men det är på gång. =)

2009-09-27 @ 23:02:22
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0