En helt vanlig tråkig tisdag

Efter att ha sovit grymt dåligt inatt, fick kroppen nog och jag vaknade vid halv åtta. Jag försökte somna om, men förgäves. När klockan blev nio så bestämde jag mig att det var lika bra att stiga upp ur sängen... för att sen lägga mig på nästa ställe; soffan! Jag slog igång tv:n och hela morgonen/förmiddagen tillbringades vid den numera platta dumburken. Sedan lyckades jag somna på soffan runt elva, och vaknade vid halv ett. Eller tjugo över tolv... Något sånt. Jag tänkte då att det fick vara nog med slöheterna... och satte mig vid datorn. Jag loggar in på bilddagboken och märker att jag har fått lite respons på det jag har gjort. Det värmde. Kul att se verkligen, det får bli min drivkraft för dagen, nu vet jag att det faktiskt är lönt att fortsätta. Även om jag har vetat det hela tiden... Men det är dom små sakerna, berömmelserna som får en att le och känna att man inte ska behöva tvivla. Underbart. Även om det händer (eller inte händer...) många tråkiga grejer just nu så väljer jag att vara glad. För det är ju detta jag vill och blir glad av.

Sen tänkte jag avslöja att jag faktiskt har börjat rita på en hel serie... Den är baserad på en dröm jag har haft. Eller ja, om det nu verkligen var en dröm... Ni får se sen. ;)


Kommentarer
Postat av: Lilly

Hahaha bdb käkar just nu glass och är strax tillbaka. xD

Det blir bara värre och värre med barnsligheterna på den där sidan.



2009-05-05 @ 13:33:24
URL: http://sob.webblogg.se/
Postat av: RonJa

Inte för min del...

2009-05-05 @ 22:11:46
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0