Never stop dreaming

Idag har jag haft en riktigt fridfull dag. Jag har fått sova ut sen de senaste dagarnas jobb och sömnbrist. Solen har strålat som bara den och jag satt på min balkong och fantiserade. Det var totalt vindstilla och jag kunde sitta där i bara linne. Underbart. Jag studerade den klarblåa molnfria himlen... Det enda som fanns där var ett flygplan som gav vit rök efter sig. Melodin började sjungas i mitt huvud...



Turn around, look at what you see
In her face the mirror of your dreams
Make believe I'm everywhere
Given in the lines, written on the pages
Is the answer to a neverending story

Jag har ritat bokstavligt talat, hela dan. Och jag har mått bra under varenda sekund av det hela. Det får mig att leva, det får mig att känna mig hel. Det är mitt liv helt enkelt. Och den här också såklart:

Min finaste Fender.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0