Systemkamera

Nu när skattepengarna har kommit har jag tittat runt på en del systemkameror. Jag har länge trånat efter en ordentlig kamera och ska nu ta tag i saken, antingen nu eller aldrig. Eller kanske om ett år. Bättre att göra det nu! Eftersom jag är ett stort fan av Canon så blir det inget annant än Canon. Den kamera som jag har fastnat för är Canon EOS 550 D, den stora pluset är att man kan filma med den i full HD, ingen vridbar display men det kan jag nog vara utan. EOS 600D har vridbar display men ingen ingspelning i HD. Vad har jag då mest anvädning för? Filmandet faktiskt, det brukar vara ett helvete att hitta någon som kan filma när jag har spelning med bandet, så det blir nog 550D. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0